Vi ser det snöar....


Bilden är jätte dålig. Ingen skärpa eller någonting. Men snöade gjorde det iallfall i morse när jag gick ut från tunnelbanan och skulle gå till jobbet. Jag var glad att jag hade bra skor,jacka + vantar. Brr.

Igår efter träningen åkte jag hem till mamma och pappa för att äta. Eftersom jag och AC körde bålstabilitet 20 min innan träningen kom man hem i bra tid. Avslutade bara träningen med videoanalys, så klockan 19.55 mumsade jag middag hos päronen. Ebba och Gonzo är ju bara för underbara. Jag ♥ dem.


Gonzo gör sig till på diskmaskinens bestickställ. Klia lite här och klia lite där. 

 
Och här tror jag bestämt att det luktar något gott (?)


De här pennorna kliar verkligen sååå mycket...


Mums vad sugen jag är :)

Jag skulle kunna lägga upp massa bilder till för jag får aldrig nog av mina små sötnosar. ♥ Ebba tiggde isterband när jag åt. Hon har verkligen fått bra aptit sedan vi börjat ge henne AloeVera i maten. Hon har blivit en riktig liten mysbjörn.

Gonzo visslade så det stod härliga till. Försökte gång på gång säga "hallå" (men mamma tror han försöker säga hejdå) Hur härlig som helst. Just nu har han dessutom en massa pennor som kliar och då är det extra skönt att bli kliad i nacken. :)

Älsklingarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0