Tågresa mot Skåne

Nu sitter hela laget på x2000 mot skåne.Idag möter vi Eslöv klockan 15.30 och det kommer bli tufft.Idag kommer det lag som kämpar mest vinna.Jag hoppas verkligen det är vi. Igår gjorde vi en riktigt bra träning och jag hoppas verkligen att vi tar fram allt vi har.

På centralen såg vi ett jätte stort pepparkakshus.Det doftade verkligen gott.Där hade jag mer än gärna bo :-D




Snart ska jag och ac sätta på filmen the unborn.hjälp.Det gäller att sysselsätta sig dessa 4h :-P
Alla i laget har olika saker för sig. Endel tittar på film medan andra sover.


Ullis och Lollo pysslar med allt möjligt :)

Sedan måste jag bara visa en vilöd från igår, då jag, Mats och AC träffade Björne på tunnelbanan :)


Björne sa att snigel var hemma och att Hugo var hemma i svininfluensa:/ Sööööt

Bye bye äppelpaj :)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Lollo ser pigg ut :)

Lycka till på matchen!

2009-11-22 @ 15:08:24
URL: http://asalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0