Badminton och sushi i Heron

Klockan 16 var jag i Bergshamra för att bli upphämtad av Marcus och AC. Vi åkte till Enskede rackethall för att spela badminton. Marcus hade bokat en bana från 17 till 18. Marcus hade eget racket men jag och AC fick hyra racket. Perfekt. 140kr för 1h´s badminton är inte heller dyrt om man delar på flera. Vi spelade lite småmatcher och fick tips från M. Det gäller verkligen att vara teknisk och taktiskt. Att gå på kraft samt springa omkring som en skållad råtta (Läs:det gjorde ac och jag till en början) är ingen bra taktik :) Svettigt som bara den vilket var skönt eftersom veckan innehållt mycket vila. Phu.

Efter dusch bestämde vi oss för att åka till Heron City i Skärholmen och äta. Där kan man nämligen sitta tillsammans trots att man väljer olika maträtter. Jag tog sushi - lax och avokaobitar. Hur gott som helst. Mums.


AC äter myyycket wasabi ;)

Sist av allt handlade vi på Willys. Imorgon är det tjejkväll hemma hos AC tillsammans med tjejkompisar vi gått i högstadiet med :) Ska bli jätte trevligt. Skönt att handla lite tunga saker som tex läsk.

Cioa!


Kommentarer
Postat av: Per

Hej Emma! Om ni vill/vågar spela igen så har jag en utmaning åt er. Jag och Mats utmanar Syster yster och Lillstrumpa på en badmintonmatch. Nu när ni fått lite privatträning så kanske ni vill ställa upp! Tack för senast förresten, hade jättetrevligt!



Hälsningar/per

2009-11-26 @ 23:29:35
Postat av: AC

kunde du inte tagit en större bild på mig...besviken ;)

2009-11-27 @ 09:56:25
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0