Tyvärr

Förlust för KASAM mot Vällingby. Trist, och orättvist. Känns inte som att Kasam skulle ha förlorat. Men så är det med sporten. Kanske en tjusning - inte vet jag. Matchen började kl 20.00 och eftersom vi satt/stod stilla nästan hela tiden blev det riktigt kyligt i slutet. Brr. Som om inte det vore nog höll knott och mygg på att äta upp oss. Men vad gör man inte för en fotbollsmatch (?) Kul var det iallafall.

Jag tror garanterat Kasam kom närmare en seger. Alla kämpade på bra.



Imorgon väntar sol - det blir vi glada av =)

Kommentarer
Postat av: Oskar

Tjena! Nu är det tävlingsdags igen på min blogg.

Det är nämligen Morsdag på Söndag så du får gärna vara med. Tävlingen är slut på söndag efter klockan 12. Kika förbi så kan du vinna en morsdags present.



mvh

Oskar

2009-05-30 @ 08:34:18
URL: http://i-love-china.bloggagratis.se
Postat av: mia

haha vilka har döpt sig till Kasam?

Har de något med de där KASAM jag brukar tala om att göra?:P haha du vet, känsla av sammanhang? haha

Att begripa, hantera och se en mening med skaer och ting. haha Om man söker på ordet KASAM kommer iaf det upp=) hehe

Eller har deras kasam någon anna betydelse? :P

2009-05-30 @ 14:36:16
URL: http://egooo10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0