Pluuten <3 Amalia

Gud vad skönt det var att ge sig iväg på ett snabbdistanspass. Jihu. Det var så otroligt skönt att trycka på i löpningen och bara "dö". Haha. Värmen gjorde inte så mycket eftersom vindarna fortfarande är ganska svala.

Idag fick jag ett sms från Hugos (fd. Plutten) ägare. Hon hade tagit en bild på Hugo och Amalia. Dem är verkligen rar tillsammans. Ljusblå och ljuslila. Sött.


Åhh..jag tycker de är så bedårande och jag blir nästan lite tårögd när jag ser Plutten. Vill bara ha honom på axlen och pussa om honom. Saknar honom såklart. Som tur är vet jag att han har det otroligt bra nu. Det gör gott att veta.

Nu drar jag och systra snart iväg t ill Ropsten. Där ska vi möta upp J och tillsammans ska vi ta oss till Vällingby där Kasam ska spela. J och jag har slagit vad om en stooor godispåse. Jag lägger såklart min röst på att Kasam vinner medan J tror att Vällingby vinner. Det kommer bli tufft men jag tror ändå att Kasam drar det längsta stråt.

Ha en trevlig kväll - det kommer jag ha!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack :) det är fördjävligt när djur dör, sånt får mig även att tänka på ifall något sånt skulle hända Mitire eller Isildur ryser Man får hoppas att det finns något fint ställe dom hamnar på iallafall.

2009-05-29 @ 22:35:11
URL: http://mymitire.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Vilken snygg fjälla han har fått sig;) Kul,verkligen.

2009-05-29 @ 23:26:24
URL: http://bokstaverat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0