Plutten - lite kändis

Tjingeling på er!
En glad och relativt pigg Emma. Huvudvärken gnoler lite, men jag har bara mig själv att skylla eftersom jag hoppade över kaffet kl 5.30 i morse. Jag röker inte, jag dricker inte alkohol - men jag dricker kaffe. Hemskt att man ska behöva få huvudvärk för att man inte får sitt kaffe. *gah* Whatever.

Idag kommer tidningen Mitt i ut till alla hushåll. Mamma berättade att det stod en liten notis om Plutten. Jag har inte läst det själv. Men vad jag förstår kommer notisen stå i alla Mitt i tidningar. Jätte bra eftersom vi inte vet varifrån Plutten kommer. Han kanske har flygit jätte långt innan han damp ner i Solna. Så vårt sista hopp är idag.
S k a   P l u t t e n  å t e r f ö r e n a s   m e d   s i n    ä g a r e?

Ringer ingen idag får vi nog dra slutsatsen att Plutten tillhör familjen Petersson. ♥



Annars ser det ut att bli en bra dag. Efter jobbet ska jag och Ac åka och gymma på Vallen. Kvällen är fortfarande oplanerad. Men vi får se om det förblir så.

Igår fick jag ett tråkigt samtal (handbollsmässigt). Känns väldigt trist måste jag säga. Mer information kommer då det bli offentligt. Ännu är det inte helt 100, men antagligen. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0