Nostalgi

Det måste ha varit de mest dubbel-känsliga-intervallerna jag någonsin sprungit. Vääldigt jobbigt men samtidigt en riktigt bra känsla. Det var nämligen upplagt såhär: Man springer 4min intervaller i 4 set, med 2 min vila mellan seten. Efter detta gör man en nedjogg på 10 min, sedan kör man på med 2min intervaller i 4 set med 1 min vila mellan seten. Grymt jobbigt men känslan då man sprang 2 min intervallerna var positiv eftersom man jämförde med de sega 4min intervallerna.

Kvällens fokus var på Nadia och Lidingö SK´s match i Gångsätrahallen. 19.40 var matchstarten och Nallen, AC och jag var bänkade. Nallen kom upp en snabbis till mig innan vi gick ner till hallen tillsammans.

Vilken nostalgi. Hur många matcher har man inte spelat i den hallen?


Gångsätrahallen - mitt andra hem för endel år sedan :)

Nadia gjorde en bra match. Hon kämpade och krigade - som hon alltid gör. Det blev lika, men kunde ha slutat med en förlust efter en somartabbe :) *hehe* Men Helena S räddade situationen genom att skjuta ett skott rakt i krysset. Heja Lidingö :) Många nunor som man kände igen ska sägas...både på plan och på läktaren.


Matchbild med min (läs usla) kamera.

Det var iallafall riktigt skoj att prata en massa med Nadia och Nallen. Oj vad vi hade kunnat prata i ett par timmar till.

Nä, dags att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0