Ev. kampanj *hoppas*

Som jag skrivit flertalet gånger är jag medlem på Buzzador. Ett medlemskap som bara innebär det positiva för oss som medlemmar. Man får nämligen titt som tätt förfrågan om att delta i olika kampanjer. Kampanjerna går ut på att testa någon produkt och sedan föra informationen om detta vidare till människor i sin närhet (arbetskamrater, vänner, släkt).

Jag har fått äran att vara med i kampanjer som att testa en wippies, få erbjudande från Demand via mobilen, testa pälsprodukter till Ebba (min hunden), få lyssna gratis på ljudböcker via mobilen och senast föra informationen vidare via Ystad-Haparanda kampanjen. Man blir lika uppspelt varje gång man får en förfrågan om kampanj :)

Idag fick jag en förfrågan om en kampanj gällande läsk med naturliga fruktkötter i:


Orangina - som ska lanseras i Sverige snart.

Jag har anmält mig till kampanjen och hoppas nu innerligt att jag får delta. Har många i min närhet som dricker läsk så det skulle vara ett ypperligt tillfällle att låta alla smaka och testa.

H å l l e r    t u m m a r n a !

Vill du bli medlem i Buzzzador får du mer än gärna bli det via mig.
Gå in här och glöm inte att skriva in Handbollen16 som den som värvat dig.
TAck!

Kommentarer
Postat av: AC

Oj ett nytt läskmärke? Smart sätt att marknadsföra sig iaf. Hoppas du får delta för då får jag smaka läsk =) Du ska få te av mig...så kan vi byta mohhaaa

2009-05-27 @ 11:33:01
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag är inte medlem där tror jag.. blir det via dig senare :) Har inte tid just nu ;)

2009-05-27 @ 20:17:49
URL: http://sandrajjj.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nu är jag medlem där, via dig såklart ;)

2009-05-29 @ 13:12:03
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0