Återbesök

Hej kära vänner.
Nu har jag varit på ett snabbt återbesök hos dr. Lenis. Det gick alldeles utmärkt. Allt var som det skulle och det konstaterades att jag numera ser 150%. Mer än perfekt alltså =) När jag hade glasögon/linser såg jag 100% och efter laseroperationen ser jag alltså mycket bättre. Han trodde även att det skulle bli ytterligare bättre eftersom ögat var en aning svullet fortfarande. Yes vad skönt. Det värsta är att jag känner inget i ögat, men de som tittar på mig ser ögon som ser ganska så groteska ut :)

Så här ser dagens öga ut:



Jämför man med gårdagen ser det betydligare bättre ut. Nu är det iallafall vitt på ögonvitan och inte helrosa.

Just nu är jag hemma hos mig. Ska packa lite grejer till landet och sedan gå hem till mamma och pappa. Runt 15 ska jag åka kommunalt till veterinären med Gonzo. Är lite nervös över att Gonzo ska börja vissla gökvalsen vitt och brett. Då tror väl folk att det är jag - tokig som få.

Men jag återkommer efter detta så ska ni få höra hur det gick =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ser ut som om du ska ha ont! men det är väll tur att du inte känner det. Hoppas klippningen går bra :)

2009-05-20 @ 20:20:05
URL: http://mymitire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0