3 gullsnuttar

Jag har alltid haft djur och jag har växt upp med djur. När jag var liten cyklade jag och min syster omkring med hinkar och plockade upp paddor på vägen. Sedan gick vi och släppte ut dem i en damm uppe i skogen. Flera gånger hittade jag små näbbmöss som var påkörda längst med vägen och sedan grävde jag ner dem i skogen och gjorde ett gravkors. Jag tror det blev tre gravar uppe i skogen. Jag har verkligen alltid älskat djur och skulle aldrig kunna leva utan djur.


Ebba ♥
Världens raraste och snällaste hund.


Gonzo ♥
En riktig illbatting men otroligt söt och kelen


Plutten ♥
Underbar pippi som älskar sällskap

Jag vet att många av er som läser min blogg också är djurägare. Visst är det härligt!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad gulligt med mössen där. När vi var små brukade vi samla paddor i ett stort betongrör, inte lika snällt eftersom de inte kunde komma upp därifrån... Men vi var väldigt små och jag lekte bara med killar, kan bero på det ;)

2009-05-13 @ 18:51:14
URL: http://asalinnea.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag är precis likadan som dig, jag skulle aldrig kunna leva utan djur.. dom lyser upp dagen för mig :) Dessvärre dog min ena kanin igår (därför jag varit så depp på bloggen) och det tog hårt på mig :(

2009-05-15 @ 09:53:00
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0