Wok - yum yum.

På kvällens träning var vi inte många. Halva laget är nämligen fjun är mitt uppe i uppladdningen av JSM - finalspel. Men vem sääger att träningen måste vara lugn och tråkig för det? Det här var en grymt bra träning med mycket fotarbete och fys. Kul. Inte blev det sämre av att vi fick spela innebandy på uppvärmningen :) Sedan körde vi blindstafett. Jätte kul. Jag, Bodan och Lina var i ett lag - och vi vann! Man hade bindel för ögonen och de andra skulle vägleda den med ögonbindeln genom en bana. Vi var grymma.

Nu sitter jag och har precis svalt sista tuggan av min middag. Kycklingwok med kokosmjölk och äggnudlar till det. Jag lovar er, det var super duper gott :)

Innan jag kom hem hämtade jag ut två paket på ICA. Den ena var från mitt Traderaköp - en tavla - och den andra var virkade bakelser som AC och jag ska dela upp. Jätte fina att ha tex. i en glaskåpa på avlastningsbordet.

Åhh..jag bara älskar dessa sötnosar.



Den söta tavlan som ska hänga ovanför mitt sängbord :)

Nu ska jag titta lite på TV och sedan krypa ner under täcket.


Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

JAJAJA...ska vi dela upp bakelserna?Jag vill ha mina imorgon...du har ju inte betalt hehe

2009-03-09 @ 21:29:43
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Hannah

Guud vilka söta små bakelser, dom ser verkligen ut som på riktigt först!

2009-03-09 @ 21:42:53
URL: http://myysiigast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0