Vetekatten

Det var såklart jätte trevligt att träffa F och M. Vi möttes upp vid Åhléns kl 16 och travade sedan iväg till Vetekatten för en fika. På vetekatten är det verkligen en mysig miljö. Det kändes nästa som att man satt hemma hos någon och fikade. Det blev en latte med fralla. Har nog slagit rekord i fika under den här helgen. Mums.



F har fyllt år och fick öppna present :) Sallad/chipsskål från Kosta Boda. AC har en sådan, jag tycker den är jätte fin :)

Efter fikat som innehöll en massa snack begav vi oss till Åhléns City. Kikade lite på kläder innan vi åkte hem.

Imorgon börjar en lite annorlunda vecka. Det handboll för nästan hela slanten. Sista seriematchen är på tisdag och fredag-lördag är det slutspelsläger innan vi åker och spelar första kvartsfinalen på lördag eftermiddag. Jag ser fram emot det. På onsdag har vi fått helledigt (ordinerad vila) och Ac ska bjuda  mig och flera på våffelkväll. Nice.

Nu blir det TV.

Kommentarer
Postat av: Lisa

hej ! skrev min adress till min nya inredningsblogg ;) nja kallt och kallt, vi hade jakona ute o voljären idag ! d va så varmt ute och solen skiner ju på deras voljär =) nja d beror inte på arten, d beror på vädret ;)

2009-03-22 @ 20:14:29
URL: http://www.vackravitavingar.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag är hemma nu :) så jag kommer imorgon. När ska vi gymma? haha!

2009-03-22 @ 21:53:32
Postat av: Anonym

Var tog våren vägen...?

2009-03-23 @ 07:20:20
Postat av: Therese - Lurans blogg

Åhhh vetekatten - det är så mysigt där! :-)



Kram kram

2009-03-23 @ 14:20:56
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0