Tradera - igen

Hej alla glada. En trött Emma sitter och äter mat i soffan samtidigt som jag bloggar och tittar på inredningsprogrammet "Simon and Thomas". Ni vet min grannar (nästan) eftersom de bor på ön :) Brukar se Simon med vovvarna då de kliver på Lidingöbanan :) Hur som helst har jag lagat min alldeles egna variant av tomatkykling idag.


Yum yum :)

Ikväll var det tungt att gå ut och springa efter handbollen. Men "man ska inte tänka så mycket". Passen ska göras om man ska bli stark och orka. Jag kan berätta att det var otroligt skönt efteråt. Varm dusch är inte överskattat.

Jag har budat hem två mindre ljuspåsar på Tradera. Larvigt billigt. Jag köpte två ljuspåsar inkl frakt för 38:-

Ljuspåse Flicka Lantlig Shabby chic  Ljuspåse Flicka Lantlig Shabby chic

Vad tycker ni? Storleken är 15*11cm.

Nu börjar Advokaterna på TV4

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

nu har jag satt in en bild så du får se turtelserna =) Hur kan man ladda ner musik när pirat... inte funkar?

2009-03-02 @ 21:04:12
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0