Lite inredning

Ni ska äntligen få se mina söta sniglar som jag har på mitt ljusfat. Jag gillar dem jätte mycket, och tycker de är ett par riktiga sötisar :) Berätta gärna vad ni tycker :)





Idag efter jobbet smet jag in på Åhléns och köpte upp halva deras glaslager. Nästan. Det blev två vanliga glas som jag ska ha i mina ljuspåsar och två fina glas som man kan ha krokusar eller pärlhyacinter i. Jätte trevliga.



Typisk att jag kikade in på en annan inredningsbutik. Jag såg nämligen en jätte fin glasskål med lock. Gillade den jätte mycket och kunde inte låta bli att köpa den. Mönstret är inristat jätte fint och det kommer bli jätte fint att fylla den med färgglada karameller :) *säger godisgrisen*

195:- tycker jag var ett bra pris på en så fin sak :)



Jag har shoppat ordentligt idag. Men det var lite guldkant på tillvaron idag :) När slutspelet drar igång hinner jag ändå inte shoppa, så bäst att passa på nu *blink*

Nä, nu ska jag dra på våffelfest hos AC :) Trevligt värre. Och gott.

Skickar en uppmuntrande hälsning till Bodan! Du är stark. Det vet du.

kram

Kommentarer
Postat av: Ida´s kreativa

Åhh vad fina de blev på ljusfatet :) Jätte roligt att höra att du blev nöjd!! :) Glada hälsningar/Ida

2009-03-26 @ 16:23:10
URL: http://my.opera.com/idaskreativa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0