Kusligt ikväll

Det okända står på schemat och det är lite kusligt. Idag bjuder jag på lax med wokgrönsaker och ett täcke av gegga gjord av cremefraiche, fetaost och italiensk salladskrydda. In i ugnen 20 minuter och sedan klart. Simpelt men väldigt gott.

Idag hämtade jag ut mina köp från Panduro Hobby. Ska ta tag i pysslandet nu.


Lite stämplar att göra kort med :)


Färgade papper i pastell, tomtehuvud i trä, lappar i rosa - etiketter.

Ni som har sett mitt pysselskåp vet att jag har ganska många pysselgrejer. Nä, måste ta tag i pysslandet.

Hur som helst tycker jag det är kul att så många deltar i tävlingen :)

Träningen ikväll gick bra. Vi var nästan fullt mannskap och det var mycket fotarbete och spring. Me like. Kamp - sådant gillar vi. Det är sådant som höjer en träning. Vi behöver bra träningar nu inför de två sista matcherna, samt inför slutspelet. Shit, vad taggad jag är när jag tänker på det. *grr*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0