Hallen - nästa projekt

Jag har en stor möblerbar hall i min lägenhet. Nu är den helt omöblerad, har gröna tapeter och ser allmänt tråkig ut. Jag har helt enkelt inte haft tid eller pengar att fixa hallen. Men eftersom jag köpte en gustaviansk hatthylla för ett tag sedan känner jag mig mer och mer tvungen att ta tag i det här.

I påsk har jag planerat att måla hallen vit. Vitt är finast och det får rummet att växa. Det kommer bli jätte bra. Det behövs garanterat två lager färg, men det får ta den tid det tar.

På Bloominhome hittade jag en "möbel" jag funderar på att köpa. Den skulle passa perfekt att ha till höger om dörren i hallen. Där kan man skriva upp allt viktigt.

Vit tavla med hylla
Storlek 47*31 cm och priset på 279:- lockar.

Åhh..jag vill bara skicka efter den här tavlan. Det vore väl typiskt om den skulle tas bort ur sortimentet lagom till att jag beställer den. Vad tycker ni, ska jag köpa den?

Kommentarer
Postat av: Anonym

matchen i morgon är 18:30...är inte samlinge 1.45 innan...alltså inte 17:15 utan 16:45???

2009-03-30 @ 19:35:09
Postat av: Anonym

Klart du ska köpa den, 280 är ju inte så farligt...

2009-03-30 @ 20:30:16
Postat av: Alexandra

Ja det är kul. =) Man rör sig mycket så det är roligt. Dock tvivlar jag på att bara "wii fit-spelet" ska på nåt sätt få en att gå ner i vikt eller så som spelet kan påstå. Det behövs så pass mycket annat, kost och tex joggning (som jag håller på med nu). Så klart! =D

2009-03-30 @ 21:16:03
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0