Gratis är gott

Gratis är gott - eller hur är det man brukar säga? Jag är medlem hos GratisBio och samlar poäng för fulla muggar. Man kan samla poäng genom att besöka hemsidor, delta i tävlingar, anta erbjudanden  etc. Det finns med andra ord mycket man kan tjäna poäng på. För mig har det gått väldigt fort. Jag har redan skrapat ihop 1272 poäng.

Poängen kan man sedan växla in till presentkort, biobiljetter, tidningsprenumeration. Jag skulle med andra ord kunna växla in in mina poäng mot 3 biobiljetter. Eller ett presentkort på 300kr. Eller varför inte en tidningsprenumeration på 380kr? Ni ser vad lätt det är. Jag har dock tänkt fortsätta spara så att jag kommer upp i ett presentkort på 700kr. Det ni =)

Vi du också bli medlem på GratisBio kan du bli medlem via mig. Dåfår du nämligen en bra start med extra poäng.
BLIR MEDLEM genom att trycka på bilden nedan.



Ett enkelt tips!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0