Auktion


Den här månaden som kommer ska jag satsa på att köpa en tavla. Konstbolagethar litografier där man kan lägga bud. Jag föll för den här tavla eftersom den är så levande. Man kan titta på den och hitta lite roliga saker som händer. Gubbe med köpp, kvinna med barnvagn, kärlekspar, hundar och fåglar. Det är Valérie Hermant som målat tavlan.
Hoppas jag vinner den. Tyvärr kostar inramningen ganska mycket. Men samtidigt höjer det tavlan så otroligt mycket, så det blir värt det i slutet. Vad tycker ni?

På fredag kl 15.00 håller jag mina tummar. Då avslutas auktionen :)

Kommentarer
Postat av: Jenna

ja det tycker jag

2009-03-17 @ 11:17:10
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja klart

MEN OM man utnyttjar det via mig

är man med i utlottningen av presentkort 300

www.enlitentax.blogg.se

2009-03-17 @ 13:11:08
Postat av: Sandra

jaa den e pissbra!! i love it =)

2009-03-17 @ 15:51:27
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0