Er hjälp tack!

Jag har länge varit ute efter två tavlor som ska sitta ovanför mitt avlastningsbord i vardagsrummet. Fridas Gård har många fina tavlor. Speciellt är jag ute efter tavlor med vit ram - precis sådana som Fridas Gård har.
Nu tänkte jag ta er till min hjälp. Vilka tycker ni att jag ska köpa? Alternativ 1 eller alternativ 2?

Alternativ 1:


Alternativ 2:



Alternativ 1 är större än alternativ nr 2.
Alternativ 1 är 35cm i bredd och höjd medan alternativ 2 22 cm.

I övrigt är jag helt färdig efter kvällens träning. Handbollen var endel fys på och helt okej fart. Det var nog mest löppasset efter handbollen som satte sina spår. Det var nämligen intervallträning. 4min intervaller med 1 min vila, 8 set. Jag trodde jag skulle dö, nästan. Ni kan nog gissa hur skönt det var efteråt.

Jag har proppat i mig en middag och måste i säng tidigt. I dag gick jag i sömnen hela dagen kändes det som.

Men som sagt, hjälp mig med valet av tavla :)

Kommentarer
Postat av: fredrik

Hej Emma det är väldigt fina tavlor , o det var inte lätt men jag tycker du ska ta alternativ 1 lycka till mvh fredrik

2009-06-02 @ 22:00:20
Postat av: bakmammorna

alt 1 tror jag att jag skulle välja. ser klassiskt och sött ut!

2009-06-02 @ 22:07:15
URL: http://www.bakmammorna.blogspot.com
Postat av: Emelie

Alternativ ett tycker jag är fint =)



Och ja, det är skönt att det är gjort, vi ska nog tillbaka för blodprov o så om inte läkaren hittar något nu, men dom drog ju dom avbrutna pennorna som irriterat så det är ju bra =)

Papegojsjukan är jag faktist inte helt hundra på vad det är, men det är nog något man behandlar med medicin, det kan tydligen smittas till människor också ? :S Men så som jag pussar på Isildur hela tiden så borde jag fått det nu om han nu hade det.

Kram!

2009-06-02 @ 22:29:26
URL: http://mymitire.blogg.se/
Postat av: Johan

Alternativ 2 är rätt val ;)

2009-06-02 @ 22:55:03
Postat av: Ulrika

Själv skulle jag inte ha tvekat utan tagit de två översta. Därför att : De berättar en lång historia för mig, en historia om välgörande oljor och doftande kryddor, som för mina tankar vidare till historien om Carl von Linne, som i sin tur förflyttar tanken till Ostindiska kompanit med Linnes alla lärlingar som åkte med på dessa resor som "förklädda" skeppspräster och tog hem allt från rabarber och te, de vackra porslinet och till underbart vävda siden tyger.Skulle förmodligen kunna fortsätta i en 10 ggr så lång kommentar eftersom tankarna bara fortsätter vidare. Lavendel är en favorit.När min nya gård blir klar ligger planerna på att plantera en större sorts Lavendel runt hela gården :)

2009-06-02 @ 23:14:53
URL: http://bokstaverat.blogspot.com
Postat av: Sandra

Väldigt svårt val.. :/

2009-06-03 @ 13:58:27
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0