Dagens shopping

I morse, efter att ha tagit Ebba på morgonpromenad, tog jag mig in till Fältöversten. De öppnade inte förrän kl 12.00. Man glömmer nästan bort att det är som en söndag idag. Men öppet var det iallafall. Har varit på jakt efter både sneakers och arbetsskor och äntligen blev det två fullträffar.


Ett par vita Hilfiger kom med mig hem....


Billiga sandaler till jobbet..perfekt! Inte så snygga kanske, men who cares?


En blus från Indiska blev min...

Är ganska nöjd med mina inköp. Framförallt är jag glad att jag hittade det jag skulle. Sedan är det alltid så att man kommer hem med mer än man räknat med. Typiskt. Men det är roligt med shopping :)

På Fältöversten har de ett zoo. Kikade in där och hittade en perfekt leksak till Gonzo. 69:- kostade den. Han som älskar att klättra och använda näbben. Nu kan han verkligen bli sysselsatt.


Där hänger den bra. Gonzo har inte vågat sig fram ännu. Men snart så...

Gud vad hungrig jag är. Tror det är dags för lite middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0