Vilken dag...

Det är fredag och jag är hemma på den sköna gröna ön :) Åkte från landet vid 10-tiden. Det blev verkligen en resa av stort mått. 25 min med buss till Norrtälje, 1h buss från Norrtälje till Stockholm, 10-15 min med buss från Tekniska Högskolan till Ropsten och sedan 10 min resväg till Lidingövallen där dagens träningspass ägde rum. Det var gym och det var riktigt skönt att köra. Phu. Efter passet blev det åter igen bussresa. Inte lika roligt att vänta på bussen i 20 min men hem kom vi.

Jag och syster var hungriga som bara den - därför tillagades kokt färskpotatis och lax med romsås. Yummi.

Annars har jag donat hemma. Kändes som att det behövdes. Tvättmaskinen går på högvarv och jag har stått och strykit en massa tvätt. Gah. Men det är skönt när är klart.

Har dessutom donat i hallen. När jag var på landet köpte jag en skohylla från Mio. Så jag har knåpat ihop den och det blev genast mer ordning i hallen :)

Före:


Efter:


Är ganska nöjd med resultatet. Nu ska jag bara få upp griffeltavlan och nyckelskåpet samt inhandla en korg som kan stå i hörnet. Det kommer bli finfint :)

Nu ska jag och AC ner till bryggan och sitta i solen..

Kommentarer
Postat av: Johan

Blev ju kalasfint ! :)

2009-07-10 @ 20:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0