De är hemma nu

Nu är mina sötnosar äntligen hemma. Jag har pussat dem och pussat dem. Gonzo är fantastiskt kelig just nu, och vill hela tiden ha kli i nacken. För tillfället håller han på att byta endel fjädrar så pennorna kliar väl. Gonzo var helt klart den som var mest glad åt att komma hem. När han fick sitta på sin bur kvittrade han och var hur glad som helst :)


Glad och uppburrad


Jag och lillkillen

Kelen som aldrig förr


Klia i nacken - det är skönt

Ebba var som sagt grinig av att komma hem. Hon älskar att vara på landet, springa lös och känna alla lukter från rådjur, älg etc. Det är en vanesak, men just nu är hon lite bitter. För att liva upp henne tog vi en långpromenad. Jätte skönt. Hon kraffsade, fräste och kissade (jag tror det var) 100ggr. Reviren var det ja!


Mycket lukter i skogen

Det känns iallafall mysigt att ha dem hemma ♥

Ebba och Gonzo - mina sötnosar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0