Bakmästerskap

Godmorgon.
Har varit upp sedan kvart över 7. Jäkla fönster som släpper igenom allt ljus :( Frukosten är avklarad.

Idag är det stora bakmästerskapet hemma hos mig. Vi ska kora den bästa bagaren i stan :) Det kommer bli helvilt och spännande. Yeah. Jag har inte riktigt bestämt vad jag ska göra. Det enda jag vet just nu är att det ska bli något med choklad i. Småkaka? Mjukkaka? Har inte riktigt bestämt mig.

Gårdagen var hur som helst bra. Eftersom vädergudarna bjöd på sol tog jag och AC en promenad ner till vattnet. Vi hade Ben&Jerrys cheesecakeglass med oss + yatzy. Det var riktigt skönt.







Det var skönt att få vistas lite i solen iallafall. Det blir ju slut på det nu när min semester är slut :(

Sedan måste jag visa er en bild på en av mina sötnosar. Yatzy är som sagt väldigt kul. Gonzo tycker också det även om han nog mer är intresserad av tärningarna :)





Kommentarer
Postat av: Emelie

Skönt med sol uppe hos er, här är det oväder och kalla näsor =/

Skoj med bakmästerskap ;) ska bli skoj o se vem som vinner, får hålla tummarna för dig ;P

Kram!

2009-07-11 @ 14:12:36
URL: http://mymitire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0