Tågresa

Godmorgon, antar att de flesta som läser det här precis har stigit upp. Kanske sitter ni vid fruskotbordet med en kopp kaffe? Själv sitter jag iallafall på ett X2000 tåg på väg mot Lund. Var smått chockad när jag vaknade pigg i morse. Vad hände? Viktig match idag. Ska bli kul att spela ännu en match i Lugis stora arena. Vi får väl se hur mycket publik det kommer. Har en känsla för att det kan bli omöjligt att ens fylla en halv läktare?

Klockan 15 smäller det iallafall. Då blåser domarna igång matchen mellan Skuru och Lugi.
Må bästa lag vinna (klyschigaste klyschigast).



Snart ska vi analysera Lugi ännu mer och eventuellt blir det en film efter det.

See you!!!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hallå där... Nu är jag inte sådär mycket för tävlingar men tack för besöket hos mig.. (skratt).



Jag läste och såg att du håller på med Handboll, livets sport! Jag har mött Skuru ett antal gånger i min ljuva ungdom. Jag spelade många år och min årgång är -72. Jag var förstemålvakt i statslaget och om jag inte minns fel var det spelare från Skuru med. En Anna tror jag. Liten och vass. Well, lycka till, din sida väcker minnen...kram! //Annelie

2009-01-31 @ 11:16:58
URL: http://annelieh.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0