Renoveringen!

Hela lördagen har jag i princip tillbringat i Nacka Bollhall. Först var det träning 9.45-11.00 med matchförberedande tänk inför morgondagen. Ganska lugn träning.
Direkt efteråt plockade vi iordning lite i omklädningsrummet (inför renoveringen) efter att vi duschat. Sedan begav vi oss till Forum Nacka för lunch. De har lunchställe där man kan äta tillsammans oberoende av vad man äter. De flesta åt dock thai. Jag tog currymarinerade kycklingspett med ris och jordnötssås. Mumma kan jag säga.


Kul att nästan alla följde med och lunchade. Vi tog upp stor del av lunchstället. =)

Sedan började jobbet. Jag tror vi var 11 stycken som målade och städade. Full lagmaskin vill jag lova - full intensitet. Typiskt att jordfelsbrytaren lyckades mörkerlägga omklädningsrummet i ca 20 minuter. Men stoppade det oss? Hehe..nerå..alla målade på i mörkret. Bra där. Första lagret färg är alltså gjort, men vi måste måla en gång till innan det är klart. Tack vare Ella som betalade sin "tårta" (pga. ex. försening till träning) fick vi ta fikapaus med jätte god bulle :)


Kylskåpet borttransporteras innan målningen. Johanna, Elof och AC laddade till tusen :)




Sedan började alla måla......


Jag kunde också måla...


Natti var i målartagen :)


Vighet var en fördel idag.
Lina, Gippe och AC visade prov på det..


Full aktivitet....


Jag, AC och Lina hade kul...
Hur fick Lina färg i hela ansiktet?


Glädjande avslutning.
AC hoppar högt.

Som ni förstår har vi endl kvar i omklädningsrummet innan jag kan visa före och efterbilder. Men vi är iallafall ett steg i rätt riktning. Och jag tycker vi kan klappa oss själva på axlarna...


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, ni ser ut att å haft roligt =D

2009-01-17 @ 21:18:56
URL: http://mymitire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0