Perfekt syn

Fick ett samtal från syster yster i morse. Hon hade kollat upp lite angående laseroperationer för ögonen. Både hon och jag har dålig syn på långt håll. Väldigt irriterande då glasögon inte är min grej och linserna inte alltid sitter bekvämt. Framförallt om man har haft linserna ett längre tag..är skav och irritation i ögonen verkligen pest.
I Sverige kostar operation av båda ögonen ca 25.000kr, men AC hade visst hittat en sida där man kan boka en resa (via dem) till Istanbul torsdag-söndag. 16.000kr betalar du för operation och allt som behövs för att klara resan. Herregud, vilket pris. Semester och ögonoperation i ett. Givet.
Perfekt syn heter hemsidan, besök den här.
AC, mamma och jag funderar på att åka i sommar (på semestern) och göra operationen.
Men vad ska jag få 16.000kr ifrån?
Spara helt enkelt.

Detta ingår för 16.000kr:
  • Lasik eller Lasek ögonlaser på båda ögonen
  • Flyg tur och retur till Istanbul
  • Transfers till och från flygplatsen
  • Tre nätter på ett 4-stjärnigt hotell nära mottagningen
  • Frukostbuffé på hotellet
  • För- och efterundersökning av ögonen
  • Ögondroppar för användande efter behandling
  • Patientförsäkring och två års fria kontroller på ögonkliniken
  • En högt uppskattad guidad tur runt historiska Istanbul
  • Pengarna-tillbaka-garanti
  • 5 års garanti
Det här bara måste jag göra...



 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

OJ! Vilken bra deal! Hade oxå gärna gjort det... Men ja... vart ska man få 16000 ifrån bara sådär?

2009-01-12 @ 20:44:04
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0