Nyårsafton

Herregud vad trevligt vi hade det. 11 personer blev vi. Vi hade knytis och AC och jag tog med oss bröd och ost. Annars var det bakpotatis med världens godaste röror. :) Mums!!! Tyvärr blir man ju mätt som en plätt ganska fort. Mmmhrrf.. Men det var iallafall väldigt trevligt  och vi pratade , skrattade och jag vet inte vad.

Vid 12-slaget begav vi oss med bilar till Hög-a där vi skålade in det nya året. Tackar vet jag Bubbliz :)
Egentligen är det ganska sjukt hur mycket pengar som far i luften vid nyår.
Fint men kanske lite väl påkostat totalt sett.

År 2009 startade lika trevligt som 2008 slutade. Vi åkte hem till M och spelade spel. Klockan gick och tillslut blev vi så trötta att ögonen gick i kors. Herregud. Skrattar gör man ju dessutom ännu mer då man är trött.
Spelet handlade om film, och det finns väl ingen som är så dålig på det mer än jag?
En fråga kunde jag iallafall; Det är Beppe Wolgers som spelar Pippis pappa :) *hhaahaha*




Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Ja, det är skoj efteråt. Men synd bara man inte kan möblera om så väldans mycket i huset längre.



Ja, min stackars make var sjuk både på julafton och på nyårsafton...

2009-01-01 @ 20:39:50
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0