House Doctor

Jag bara älskar House Doctors inredning. När jag kikade igenom deras katalog på nätet hade jag kunnat plocka fram massa produkter som skulle passa perfekt hemma hos mig. Jag har börjat förstå att danskarna verkligen ha bra smak vad gäller inredning. Lantligt, klassiskt och stilrent - helt i min melodi =)

Bokskåp
Housedoctors bokhylla med dörrrar. Jag som nyligen köpt bokhylla kan ipsa er om att IKEAs Liatorpserie är slående lik. 8500:- hos House Doctor - 3000:- hos IKEA. Spara eller slösa? Samtidigt kikade jag in på Nordljus och hittade samma vitrinskåp för 6000:- Mmmm.


Jag blir helt såld på alla deras vackra flaskor. Hos Syster Lycklig kostar olika flaskor 99:-/st.

Har du någon favorit i inredningsväg?





Kommentarer
Postat av: Charlotte

Dansk design är oftast väldigt snygg! Och dyr...

Välkommen in till mig och tävla om parfym, lyxig kräm och spännande böcker. Trevlig helg!

2009-01-16 @ 16:03:31
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0