Tävling avgjord

41 deltog i tävlingen - där en vacker fotlänk och en vacker ring stod som pris.

Det är Syster Yster som hjälpte mig att dra vinnaren.

Och vinnaren är..............................

DANNE

Han skrev att hans kära skulle få fotlänken och ringen. Synd att tävlingen inte slutade innan Alla hjärtans Dag, men och andr sidan kan det vara kul att överraska en vardag också :)

Jag vill tacka Lindas smycken så innerligt för att hon sponsrat med priset till denna tävling. Vill ni ha smycken av bra klass ska ni kika in hos Linda.

Maila mig Danne. Jag behöver sin adress så att Linda kan skicka smyckena till dig :)

Kommentarer
Postat av: Danne

Vad kul....jag vann :-)

Finner dock ingen mailadress till dig trots att jag söker med ljus&lykta.....så jag hoppas du kan lämna en comment hos mig med din adress så hör jag av mig omgående...återigen vad kul att just jag vann :-) Tack och tack till Lindas smycken.

2009-02-16 @ 22:44:44
URL: http://www.metrobloggen.se/Danne67
Postat av: Fröken Eko

Grattis til vinnaren och tack för tävlingen!

Såg att du har en annan tävling på gång också... kanske jag deltar i den med :)

/F

2009-02-17 @ 08:35:55
URL: http://frokeneko.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0