T-shirt

Det har kommit in kommentarer om fler bilder, så när jag kommer hem ikväll ska jag absolut lägga upp fler bilder från matchen..eller så tar jag tid på lunchen och lägger upp fler bilder. Jag har ju faktiskt min bärbara dator med mig. Kul att få lite respons här på bloggen, mer av det tack ;)

Hittade lite roliga t-shirts på TopShop. Nu är det faktiskt vår snart (jo det är snart dax) och då är det alltid lite kul med roliga t-shirtar under en luvtröja :)

Tee and Cake Ms Whippy TeeSweet And Sour Smurf Tee
Sweet and Sour Peter Pan TeeOscar The Grouch Tee

Vad tycker ni om dessa t-shirtar...något att klicka hem kanske?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej ! dom tshirtarna e super fräna ju ;P !! Japp panduro har shabby saker :D woho! det e ju 70% rea där nu ! Så jag klicka hem fatet massa söta hjärtan i zink :D 5 kr för 4 st bara ! jätte söta att hänga på krukor , lampor mm ! sök bara på "zink" så kommer d upp alla deras zinksaker !

2009-02-23 @ 09:34:57
URL: http://lundgrenlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0