Shoppinghumör

Nu ska ni få höra vad jag har fnulat på under min lunchrast. Jo, jag har hamnat i shopping- och inredningstankar. Det är nämligen så att jag blir irriterad på min själv då det inte händer så mycket i lyan just nu. Därför har jag bestämt mig för att beställa avlastningsbordet Stockholm. Den ska placeras i vardagsrummet.



Eftersom den kostar runt dryga 3400:- måste jag verkligen kolla upp det billigaste stället att inhandla den på. Just nu ligger LännasMöbler bäst till. Men jag har även mailat Englesson & Company i Djursholm. Får se hur mycket den kostar där. Man får ju inte vara dum och köpa en billigare möbel längre bort..för bensinen kostar faktiskt en slant också :)

Dessutom har jag lagt ett bud på Tradera. Det gäller en "liten" tavla som jag tror kommer passa alldeles utmärkt ovanför mitt sängbord. Hoppas innerligt att jag får den. Än ligger den bara på 5kr, men budgivningen går ut först den 23 februari. Suck! Tavlan föreställer en ängel som har en massa flygande koppar omkring sig. Jätte söt. Pastellfärger, vilket passar alldeles utmärkt i mitt sovrum.

Håller ni tummarna för mina planer?

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh, det kommer nog att bli jätte fint! Håller tummarna för dina planer :-)

2009-02-17 @ 13:44:23
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sun block 20

Ja det avlastningsbordet är ju sååå fint!

Lycka till i jakten:-



Kram Gunilla i Singapore

2009-02-17 @ 16:41:14
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com
Postat av: sofiaz

hej du! :) jag såg nyss att du hade kommenterat trasdockans inlägg angående min avmålning av henne. Tjaa, hon har lite fel där. Jag har än så länge bara målat av henne, och vet inte riktigt om jag klarar av att måla av alla som vill bli avmålade, men finner jag faller extra roligt eller intressant så är det klart jag ritar av folk. I vissa fall tar jag betalt, ja. kram

2009-02-17 @ 18:24:06
URL: http://sofiaz.devote.se
Postat av: Jeanette

Vad fint det var!

2009-02-17 @ 20:05:30
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0