Presenttips

Nu närmar vi oss Alla ♥ Dag med stormsteg. Jag är själv i den kluriga positionen att jag inte vet vad jag ska ge till mina nära och kära. Jag vet att man inte ska ge för givandets skull, men samtidigt känner jag att det visar att man faktiskt bryr sig. Man behöver inte ge något för flera hundralappar. Det räcker med något som visar att man tänkt till.

Hos Roliga Prylar hittar du mycket roliga presenter, leksaker och heminredningsprylar.



Här kommer mina presenttips från dem:



Freudian Slippers skulle mina Syster Anna-Carin få.



Söta små bakelseljus skulle min mamma få :)


Den här roliga USB-dansmattan skulle vara kockren till pappa.


Magiska masken skulle Gonzo älska att hoppa efter.


Den flygande mjukisgrisen skulle nog få Ebba att hoppa högt. Men hon hade nog gillat den också. Frågan är hur länge den hade fått se ut som en gris *hehe*

Vad skulle du plocka ut och ge till din kära?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0