Paket i brevlådan

Idag fick jag hem mitt fina tyghjärta. Jag vann en bloggtävling hos Maria, och tyghjärtat har fått ett fint ställe att hänga på. Det första stället jag tänkte på när jag tävlade om hjärtat var faktiskt skänken. Den blev jätte fin där.


Jag ♥ paket :)


Jag vet, den (än så länge) lilla Aloe Veran ser riktigt töntig ut i den stora krukan, men jag ville faktiskt mest visa er det fina hjärtat. Det var perfekt i storlek och tyget var jätte mjukt och fint!

Som om inte ett paket var nog....i brevlådan låg dessutom en avi från Allers. Jag vann ju faktiskt en tävling hos Charlotte också. En bok och 2 påsar m&m´s. Innan jag går hem till personen ska jag hämta ut det paketet på posten :) Jipi! Man kan säga att det är lilla Alla ♥ Dag :) Trevligt trevligt.

Har ni vägarna förbi på min sida får ni gärna tycka till om hjärtat :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint det blev! :) Du får tipsa om mina saker nu då!! :)

2009-02-13 @ 18:05:12
URL: http://mariaottosson.babyblogg.se
Postat av: Denise

Hej vad gärna med och tävla i min blogg om en Voodoll. Skulle vara riktigt roligt om du kunde delta. Jag länkar alla som deltar i min blogg sen efter tävlingen.

Ha en bra fredagskväll

/Denise

2009-02-13 @ 19:57:18
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0