Min shopping

Tjingling!
Är hemma hos mig nu. Vad fort det gick att jobba idag. Direkt efter jobbet gjorde jag lite inköp på Apoteket i Mörby Centrum. Sedan drog jag en sväng förbi Åhléns och lyckades köpa ljus och en jätte fin korg.


Listerin och Visine. Mina ögon behöver verkligen det dem kan få. Jag förstår inte hur det kan vara dubbelt så dyrt med Systine jämfört med Visine. Någon som har ett bra svar?


Min fina rosa korg och så sex ljusstenar.

Korgen ska jag ha på toaletten och ljusen ska jag tända vid något speciellt tillfälle. Dem ser faktiskt ganska verkligen ut och det var därför jag köpte dem. Kanske måste köpa något fint fat att ha ljusen på.

Kändes bra att shoppa lite. De gör om på Åhléns i Mörby Centrum så det var lite kaos.

Snart dags att träffa Nadia vid Willys..

Kommentarer
Postat av: emma

jag har umanat dig kolla inlägget i min blogg som heter utmaning, haka på för fasen =)

2009-02-20 @ 20:15:31
URL: http://henrysons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0