Lördagsshopping

Jag fortsatte mitt shoppande idag. M,P AC och jag åkte nämligen till Barkarby. Egentligen var det tänkt att jag skulle köpa min golvlampa på Mio, men eftersom tiden rann iväg och det inte är någon brådska får det vänta till en annan helg. Jag kom dock hem med lite annat i inredningsväg nämligen blommor. Plantagen i Barkarby måste vara den största och bästa plantagen av alla i hela Stockholm. Det blev en drös med blommor och krukor. Äntligen har mitt sovrum fått två krukor med ljusrosa höstglöd i. Vackert :)


Jag gillade den ganska diskreta krukan..


Dessa vackra vårlökar köpte jag också på plantagen tillsammans med de små söta krukorna .)
Visst var de fina? Jag har placerat dem på min tv-bänk i varadagsrummet. Lite vårkäsnlor kanske?

Jag lovade dessutom att visa er gårdagens skörd. Min stickade kofta från H&M samt mina muffinsformar från Lagerhause.



Ikväll ska jag och AC vara hund och fågelvakt. Barnvakt kan man säga. Vi ska laga mat och ha det allmänt lugnt. Ingen kan väl ungå att förstå att det är Melodifestivalen ikväll. Men jag tror inte det blir att titta på det. Förhoppningsvis hittar jag någon bra deckare att mysa med ikväll. hihi! Vi får se.




Kommentarer
Postat av: Duracellmamman

TACK för dina varma tankar i går!! Lyfte och räddade hela den här Duracellmammans helg :-D



Och fick mig att inse att jag har världens UNDERBARASTE läsare inne hos mig!!



Önskar Dig en härlig lördagkväll!!



Massor av kramar!!

2009-02-07 @ 16:01:57
URL: http://duracellmamman.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0