Lång kväll med paket

Nu sitter jag hemma hos AC. Vi har tittat på "Det okända". Alltid lika scary. Inte varje kväll man hinner hem i då här bra tid. Men för det första körde vi snabbhet innan handbollen och för det andra hade Gippe bil ikväll. Skönt. Vi åkte in till Superstore i Torsvik innan vi åkte hem. Så jag hann både shoppa till morgondagen (då Gippe och AC ska äta middag hos mig) samtidigt som jag gjorde lite fynd :) Jag lämnade av mina varor hos mig innan jag promenerade hem till AC efteråt. Glädjande nog hittade jag en avi från Roliga prylar





1 pkt bakelseljus, 2 pkt plåster (ala bacon/ägg), 2 mini-nintendo mobilsmycken, 2 bakelse lipgloss, 1 pkt tuggummi.

Jag är jätte glad! Älskar sådana här småprylar. Tycker ni ska kika in på den här webbsidan. Man kan hitta leksaker, presenter och heminredning.

Snart ska jag visa en bild på mina nya handbollsskor!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0