Film

Det blev en film. Det blev en svensk deckare och det blev Irene Huss - Guldkalven. Innan filmtjam blev det middag. Gjorde en av favoriträtterna - K y c k l i n g w o k    m e d    k o k o s m j ö l k. Enkelt men väldigt gott. Den här gången blev det väldigt starkt men det behövdes nu när det snoras lite här och var. Rensar med andra ord.

Irene Huss - Guldkalven

Gonzo lever rövare. Han har snaskat kaka när vi fikade. Här finns det en som tar för sig kan jag säga. När han har tagit en kakbit får ingen komma i närheten. Gör man det får man nästan skylla sig själv.

Imorgon är det åter match. Vi möter serieledarna Sävehof. Jag hoppasoch tror att publiken hjälper och stöttar oss. Det brukar alltid vara härligtdrag i Nacka Bollhall och för det kan vi bara tacka våra två kära hejaklacksledare för och deras klackanhängare såklart :) Heja Skuru!

Kommentarer
Postat av: Malin

svar: jadu, hehe. Jag går i en djurinriktad skola xD

2009-02-07 @ 21:55:06
URL: http://thingsthativedone.blogg.se/
Postat av: Jessica Anshagen

Lycka till idag! :) Hm om du eller syrran råkar ha en VIP-biljett över vore det toppen om ni kunde lägga undan en på mig? Hinner du inte se det här innan matchen gör det inget, kommer dit och hejar iaf :)



Kram

2009-02-08 @ 08:18:42
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0