Dagen F



Lördag - ingen morgonträning - men en lugn dag eftersom det blir 20-årsmiddag i Kungsängen ikväll. Det verkar bli en hel del människor. Ska möta upp Gippe och åka gemensamt. Kan inte påsta att jag har full koll på Kungsängens geografi men Ella hade skrivit en bra vägbeskrivning på facebook :)

Dagen ska tillbringas hos syster. Jag ska baka kanelbullar och kanske bjuder vi upp någon på varma bullar med iskall mjölk. Jag ♥ det! Ebba ska naturligtvis med. Mamma och pappa ska till IKEA så jag funderar på att skicka efter lite grejer därifrån. Vi får se.

Igår satt jag med IKEA Home Planner. Räknade lite på vad allt kommer att kosta. Jag tror jag kommer kunna göra om köket snart. Gud vad jag längtar. åhhh.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag har utmanat dig :) Trevlig helg!

2009-02-28 @ 10:32:58
URL: http://asalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0