Paranormal activity

Igår efter träningen gjorde jag och AC oss iordning för bio. 20.50 började filmen och det var skräckisen "Paranormal Activity" vi skulle se. Mötte upp A,M och S vid Sergelbiografen för att köpa biljetter. Egentligen hade det varit bäst att boka biljetter innan, men eftersom vi inte visste antal som skulle med köpte vi på plats. Det blev plusstolar eftersom det var de ända platserna där vi kunde sitta lagom samlade samt i bra höjd.

Filmen då?
Jag har faktiskt aldrig sett en skräckis på bio tidigare. Det var annorlunda. Samtidigt som man hoppade högt vid flera tillfällen var det inte lika läskigt som att sitta hemma och titta. Filmen i sig skulle max få en 2-. Jag gillar skräckisar men tyckte inte den här var tillräckligt med story kring. Handlade bara om ett par som letade spöken hemma i huset genom att använda en nattkamera.


Såhär såg det ut mestandels av filmen.

Hade jag däremot sett filmen hemma hade den nog fått högre poäng. Då hade det nog varit mycket läskigare. När man sitter i en biosalong med massa människor omkring sig blir det inte den här fasansfulla känslan (nackhåren reser sig). Jag skulle nog inte rekommendera denna som biofilm, men däremot som hemmafilm.

Har du sett filmen?

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://mariapettersson.blogg.se/2009/november/stor-goodiebagtavling-d.html#comment



Jag skulle bli suuper glad om du ville delta i min goodiebag tävling som har ett värde av hela 7000:-!

Kommer även tillkomma lite överaskningar ;)!



Jag har även fler trevliga tävlingar i bloggen med få tävlanden!



Ha en fin dag! :D

2009-12-03 @ 12:50:48
Postat av: Johanna

jag har också sett filmen, men hemma.. Jag gillade den inte alls! Får en svag 1a av mig för den va ju inte ens läskig tycker jag...

2009-12-03 @ 17:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0