Ny klocka

Jag har köpt en julklapp till mig själv, som jag verkligen hoppas kommer komma till mig innan jul :) Jag har nämligen klickat hem en vit klocka från Smalslips. Hittade adressen via en blogg där bloggerskan dessutom nämnde en rabattkod på 30%, nämligen ordet BLOGG.

Snow (OBS! klicka vidare för mer detaljerad bild)

Det blev en  v i t  klocka. Stilrent och klassiskt ;) Som det mesta jag köper ;)

Kostade 378kr med postförskott. Perfekt. Känner att jag behöver en ny klocka. Åh vad jag längtar tills den dimper ner i brevlådan. :D Hoppas, hoppas att det går fort :)

Vad tycker ni? Det fanns andra starkare färger såsom blå, gul. röd, orange etc.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Var den filmen bra då? Har hört lite både och om den. Jag ska se den någon dag framöver. Älskar skräckfilmer :)



Fin klockan var :) Och 30% är ju jätte bra :)

2009-12-16 @ 14:26:58
URL: http://sandrajjj.blogg.se/
Postat av: Åsa

svar: Tack :) Ja, det är ju värt att testa på iaf. Du har ju handbollen nu, men kan ju vara kul med en alternativ träningsform på sidan av!



klockan var jättesnygg, jag har faktiskt tjuvkikat i tomtens säck (läs: valt ut) och sett en liknande modell till mig själv, fast en i lila :)

2009-12-16 @ 17:53:11
URL: http://asalinnea.blogg.se/
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken söt blogg :D

ta hand om dig!

2009-12-16 @ 18:36:00
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0