Jag har blivit med tomte

Lagom till jul får jag hem en liten tomtenisse. Tänka sig. Han kommer passa alldeles utmärkt i min soffa. Jag klickade hem honom på Tradera för 161 kr. Har tyckt att de är ganska söta och därför är jag glad att han flyttar in hos mig :)


Den lilla krabaten är 40 cm hög.

Ibland kan jag tycka att det är lite läskigt att handla på Tradera eftersom man aldrig vet vem den som säljer är. Många blir lurade att betala in summan och sedan ser man inte röken av objektet. Har faktiskt hänt mig en gång. Som tur är finns bedömningsverktyg om säljaren och oftast kan man se om säljaren sålt många objekt och fått mycket dåliga bedömningar. Jag tittar alltid sådant innan jag lägger ett bud.

Föredrar dock hellre Tradera än Blocket.
Vad tycker du?


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Vilket fint tradera fynd - grattis! :-) Dessa nissar är ju såå söta :-) Kram

2009-12-18 @ 08:40:33
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Anna-Carin

Sööööt!

2009-12-18 @ 10:11:26
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0