4:e advent



Idag är det redan fjärde advent.

 

 

 

Tänk att det är julafton nästa vecka. Jag kan inte förstår det.

Idag är det seriematch mot Önnered och jag tror det kan vara pga. det som julafton känns lite längre bort. Vinner vi matchen idag kommer det verkligen infinna sig en julfrid :) Annars...



Nu har jag fått upp mina ljusbollar runt spegeln i hallen. Tycker det blev riktigt mysigt, speciellt när det blir mörkt.

Amaryllisen håller också på att slå ut och nya hyacinter är inköpta till de små grupperna :)

Gud vad jag längtar till julen. Då ska jag verkligen göra sådant som jag inte hinner med annars.

En "åka-pulka"-kväll är redan inplanerad nu på söndag. Gissa om vi kommer åka. Som barn på nytt. Men vad är det man säger. "Vi har barnasinnet kvar" och det tycker iallafall jag är bra :D

Nu laddning...

Kommentarer
Postat av: Nenne

Lycka till i matchen och bryt inga ben, varken mot Önnered eller i pulkabacken :-D

2009-12-20 @ 10:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0