Söndag

Det har varit en riktigt bra söndag! Den har innehållit skratt, sport, träning och mycket annat. Startade dagen med en långdistansrunda på 45 min i sol. Helt underbart! Att springa långdistans längst med vattnet och solen i ansiktet är verkligen njutbart. Me like.

Direkt efter löpningen var det hopp in i duschen och sedan vidare in till stan. Shoppade loss lite på NK. Det blev två par jeans. Ett par Hilfiger jeans och ett par Tiger jeans. Är riktigt nöjd faktiskt. Nu behöver jag inte köpa fler jeans på hela vintern :)


De mörka Tiger och de ljusare Hillfiger

Vid 14 mötte jag och syster upp L,R,L, C och P vid Flemminggatan. Det blev pastarätt till lunch och det smakade riktigt gott. Mums. Mätta och belåtna begav vi oss för att möta upp H och bege oss till Biljardhuset :) Vi spelade två och två. Har inte spelat biljard på åratal men lyckades få i några bollar iallafall. Kommer garanterat bli biljard fler gånger.


L och jag


Jag,Lina och Richi spelar. Full fokus.


Jag äter en kö. Mums!

Blev en förlust och en vinst i biljarden. Men det viktigaste var sällskapet. Riktigt trevligt i vanlig ordning.

Efter biljarden skulle C och L bege sig hemåt, men vi hade glass och Djurgården i tankarna. Tyvärr skrotade vi Djurgården då regnet tog vid, och istället tog vi oss till Norrmalmstorg. Hur gott som helst med mjukglass och jordgubbstopping. Mmm.


Härliga människor!

Nu tittar jag på filmen "Män som hatar kvinnor". Hemsk film. Gah.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du ser oxå ut att ha haft en bra helg :)

Det med aleoveran har jag tyvärr missat, har legat lite på latsidan med bloggar på sistonde som du kanske märkt. Men hoppas det hjälper. håller tummar

Kram

2009-08-24 @ 05:55:35
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0