Lampa tack!

Nu när hösten snart knackar på dörren blir det bara mörkare och mörkare på kvällarna. Redan igår kände jag att vardagsrummet kändes allt för mörkt trots att TV och ena bordslampan var tänd. I ena hörnet där mitt lilla runda avlastningsbord står behövs en lampa. Jag testade med bordlampan från hallen och det behövdes inte mer.

Därför är jag numera på jakt efter en hög bordslampa.

Lampfot i vitt trä - hög
38cm hög lampfot från Alvas Hus?
299:-


Mässing fot 49cm hög hos Syster Lycklig
429:-


Trevliga webbsidor med höga och vita lampfötter mottages gärna....



Kommentarer
Postat av: Johan

Båda är snygga .. :)

2009-08-21 @ 11:45:25
Postat av: marita blücher

Hej Emma,

Det var ett tag sedan - roligt att höra av dig och tusen tack för din hälsning hos mig. Det känns lite trist att sommaren är på väg att lämna oss, men å andra sidan får vi ju då anledning att mysa till det lite mer inomhus, som du gjort med din fina lampa.

Ha det så gott tills vi hörs igen.

Kram/Marita

2009-08-22 @ 09:22:57
URL: http://marita-amouseinahouse.blogspot.com/
Postat av: Hans

Roligt att höra från Dig... tror att Morsan skulle gillat Ditt sällskap ... djurvän som Du är!! Har Du sett Maritas lampfot på http://marita-amouseinahouse.blogspot.com/2009/08/efterlangtade-semesterledighet.html ?



allt det bästa/Hans

2009-08-22 @ 11:13:05
URL: http://marita-amouseinahouse.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0