Kvällsläsning

Det var en glad Emma som öppnade dörren och såg att den nya  I K E A  k a t a l o g e n  kommit. Det blir mysigt att kika igenom den. Hoppas de har fått in lite nya lampor för jag behöver en till belysning i vardagsrummet.



Som om inte IKEA-katalogen var nog kom dessutom MIO´s nyheter. Inte illa.

Känner att jag måste börja ta tag i den fortsatta inredningsbiten. Det har stått lite stilla i lägenheten nu.

Ska inhandla - elementskydd till vardagsrum + sovrum.
- MIOs röda oxford fotölj
- Belysning för vardagsrummet
- Matta till köket

Ni ser att det är endel att inhandla. Gah. Måste kika ut en helg där jag kan komma till skott med detta.

Har ni något ni ska förverkliga i inredningen hemma?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

Jag har nu en tävling där du kan vinna ett spel & en massageolja från Calore.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-spel-massageolja.html



Var gärna med..=)



Har föresten massa tävlingar igång just nu.

Kika in,kanske något just du vill vinna



Kram//M

2009-08-19 @ 22:50:47
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin

Svar:

KUl att du är med och tävlar ^^^



Lycka till!



Kraam

H

2009-08-19 @ 23:23:40
URL: http://hanneler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0