Träning + party

Goder morgon.
Gårdagens avslutningsfest i Skurustugan var trevlig. Direkt efter jobbet åkte jag till Nacka Bollhall. Istället för att sitta av tiden uträttade jag en långdistanspass - löpning. Nyckelviken, 16 grader och lätt vind - perfekt förhållande för löpning med andra ord. Det var skönt att springa. 19.00 hämtade Bodil/Martin upp mig vid Järla station.





Tyvärr var jag så klantig att jag glömde kameran hemma. Därför blir det bara två dåliga mobilkamerabilder. :)
Vi tackade av Mia, Ella och Fredrik. Känns trist att de inte kommer vara med oss nästa säsong. Men så är det. De fick varsin avslutningspresent.

Jag och Thessan begav oss kl 22.30 och det kändes ganska lagom.

Mätta och belåtna vill jag lova. Per hade gjort mat och efterrätt.
Oxfilé och potatisgratäng med sås och sallad
Vaniljglass med varm hallonsås
Man kan nästa säga att vi rullade till bussen.

Nä, det var en trevlig avslutningfest. Bästa i mina tre år i Skuru.

Idag blir det forbollsmatch och grillning.
Svar på en fråga: KASAM är ett fotbollslag där en av mina bästa vänner spelar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0