Påskpynt

Nästa vecka är det påsk. Det ska bli riktigt trevligt att få lite ledigt nu. Vinner vi den avgörande matchen på söndag (vilket vi ska) kommer det garanterat bli ännu skönare. Därför har jag påskpyntat lite idag. Jag har faktiskt inte sådär jätte mycket påskpynt och har inte hunnit inhandla något heller. Men jag tycker ända det blev riktigt fint av det jag hade.

Påskris är ju bara ett måste, för att inte tala om fjädrarna :) Glada färger för min del. Här kommer resultatet:


Jag är så nöjd. De små kycklingarna fick jag av AC. Söta va?


Den här söta hönan (och en till) inhandlade jag faktiskt förra påsken. Crazy höna.


Vad är ett påskris utan fjädrar?


Maileghare. Jag älskar den :)

Har ni börjat påskpynta ännu?

Kommentarer
Postat av: karola

störtdiggar runda hönan, henne blir man glad av, eller hur?

trevlig helg!

2009-04-04 @ 20:38:10
URL: http://alltidinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0