Borrande

Tack vare pappa har jag fått endel grejer på plats i lägenheten. Hur hade det gått om inte pappa hade kunnat hjälpa till? Jag kan inte påstå att jag är särskilt skicklig med borren. Men man lär sig väl?

Tavlan från min snälla arbetskamrat M fick plats ovanför skänken. Jag tycker den passade bra där och är fin tillsammans med mitt bonsaijträd från IKEA :)


Äntligen fick jag upp hatthyllan som jag köpt från auktionssidan Metropol.Nu ska skohylla inhandlas, vilket jag verkligen ser fram emot. Jag vet att MIO har fina skohyllor till bra pris.

Min postlåda från Bruka Design kom också på plats. Äntligen kan jag förvara veckans post någonstans.

Tack Pappa ♥ Det  här hade inte kommit upp utan din hjälp.

Nu ska jag slöa framför TV´n, att springa långdistans i gassande sol tar på krafterna...

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Åh så roligt att pyssla på hemma, blir lätt avundsjuk. Jag bor ju inhyrd bara för tillfället och letar mig ett nytt hem att fixa till i, men det är bostadsbrist så det är inte det enklaste att hitta något som duger åt mig. Sugen blir jag i alla fall. så det så.

2009-04-26 @ 23:54:46
URL: http://bokstaverat.blogspot.com
Postat av: Sandra

Fint :)

2009-04-28 @ 22:48:34
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0