Hallen - färdig

Äntligen har jag målat klart min hall. Känns jätte bra. Den gröna färger har retat mig sedan jag köpte lägenheten och det känns genast mer harmoniskt :) Jag var tvungen att måla tre gånger eftersom det skulle täcka den gröna färgen. Målade med en färg som kallas Stockholms vit. Inte kritvit alltså.



Nu ska hatthyllan upp och den lilla ljusgråa postlådan. Det kommer bli jätte fint. Att lite färg kan göra så mycket :) Jag är så glad att jag kunde måla nu i påsk. Det tar faktiskt lite längre tid än vad man tror. Som tur var hade jag Ebba ♥ som sällskap. Eller...sällskap och sällskap. Hjärtat låg på balkongen och solade. Men jag kände iallafall att jag hade sällskap :) Det är väl huvudsaken?

Dags att hjälpa mamma i köket. Kl 14 kommer släkt och vi ska äta gott och umgås.

GLAD PÅSK!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Bendji ska vingklippas i nov, dec någon gång när han byggt upp kroppen och balansen. Schh !Gode gud nu får jag väl varenda kärring på papegojforumen på mig ;)Jag litar stenhårt på den här Irene Pepperberg och hennes argument.Sen får de en voljär ute också.

2009-04-11 @ 15:38:25
URL: http://bokstaverat.blogspot.com
Postat av: Anna-Carin

Vad fint! Får komma hem tid o kolla...man ser bara så lite där...=) Snart är jag i Stockholm, sitter iaf på x2000 nu =)

2009-04-11 @ 15:48:16
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Helena

Vad ljust och fint det blev i hallen :)



Ha en bra vecka!

Kram Helena

2009-04-13 @ 22:27:19
URL: http://www.klarafardiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0