Gårdagen...

Godmorgon godmorgon.
Gårdagen var otroligt lyckad och trevlig. Vi skrattade och pratade, skrattade och pratade :) Men det är väl så det brukar bli på tjejmiddagar (?) Jag bjöd på taco till middag. Det måste vara en av de mest tacksamma rätterna. Alla gillar det och det går fort att tillaga. Det blev också mycket Buzzspelande. AC hade tagit med sitt Buzz och vi spelade så det rök ur dosorna. *haha* Den där Buzz ja. Förolämpar den ena spelaren efter den andra.



Efterrätten var given. Ingen av er har ens försökt gissa vad  jag skulle bjuda på (Dåligt). Men jag säger bara marrängswisch och tror att ni förstårvad jag menar :) Världens godaste efterrätt?
Det blev inte särskilt sent. Så idag vaknade jag pigg och utvilad kl 8 :)


Tack kära vänner :)

Idag ska jag förgylla morgonen med en lång löprunda nere vid vattnet :) Sedan har jag ett mindre roligt uppdrag nämligen vårstädning i tvättstugan. Kanske det  enda negativa med att bo i en bostadsrätt. En lapp damp nämligen ner i brevlådan där det stod "nu är det dags för vårstädning i tvättstugan. Nu är det lhgt nr xxx tur" Ja,ja, bara att ta tag i det antar jag ;)

Sedan måste jag be er om en tjänst. Jag har nämligen kommit vidare i en bloggtävling där  Ebba och Gonzo är med i en bildtävling. Nu ska läsare rösta och jag hoppas ni stöttar mig genom att gå in här och rösta på bild nr 3.
In här och rösta snälla rara :)

Dags för långdistans löpning.....

Kommentarer
Postat av: Louise

hejhej!

lite fråga bara, när avslutas tävlingen? :)

2009-04-19 @ 12:19:43
Postat av: Sandra

Jag har röstat på dig! :)

2009-04-23 @ 07:21:21
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0